vrijdag 16 juni 2017

Twee jaar weblog

Woensdag 30 april bestaat deze weblog 2 jaar. Misschien vraagt de lezer zich af hoe ik ooit op het idee ben gekomen voor deze weblog.
In 2005 toen ik voor de 10de maal de Vierdaagse van Nijmegen liep heb ik dat gecombineerd met een actie voor KWF Kankerbestrijding.
Toen heb ik ook voor mezelf een promotiepresentatie gemaakt. Deze presentatie is echter maar in een kleine groep te zien geweest. Toen ik wilde gaan trainen voor de 11de Vierdaagse was ik weer met een presentatie begonnen maar toen kwam ik bij het surfen blogse.nl tegen.
Na het uploaden van wandelverhalen, aanschrijven per E-mail van andere wandelaars begon mijn weblog tijdens de 4Daagse van 2006 al een beetje bekend te worden.
Helaas werd toen de 4Daagse na één dag afgelast. Daarna ben ik doorgegegaan en uiteindelijk zet ik ook allerlei artikelen die te maken hebben met wandelen en de 4Daagse op de weblog.
Tijdens de 4Daagse van 2007 bleek dat zelfs een verslaggever van RTL4 op mijn site had gekeken. Toch wel leuk natuurlijk. In augustus 2006 ben ik begonnen met het uitgeven van een maandelijkse nieuwsbrief.
Een beetje uit de hand gelopen hobby dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten