zondag 25 juni 2017

Vrijdag 19 juli 2013 (Overwinning vieren bij Spijker)

 



Zoals gebruikelijk sloten we de Vierdaagse af bij Spijker in Beek.
Muziek en een lekker pilsje moesten de pijn doen vergeten. Een succesvolle Vierdaagse voor mij, niet voor mijn broer. Hij moest al vlug uitvallen tijdens de Dag van Groesbeek.
Ik weet zeker dat hij volgend jaar super gemotiveerd is om dan zijn cijfer 17 te behalen. Hij moet nog twee jaar de 50 kilometerroute lopen. In 2016 tijdens de 100ste Vierdaagse mogen we beide weer 40 kilometer wandelen.

 
Zelf bedacht ik me dat als het omgekeerd zou zijn ik erg veel moeite zou hebben om alleen de langere afstand te wandelen. Na 3 pilsjes (anders wordt hè wel erg moe 😄)besloten we nog even langs de snackbar te gaan.Mijn broer kocht een ijsje en ik een gehaktbal. Ik zei tegen de eigenaar dat ik er niet helemaal vanuit Roosendaal zou langskomen, maar dat ik me ieder jaar verheugde op de gehaktballen in Beek.
Terug aangekomen op het gastadres gingen we slapen. De Vierdaagse van 2013 zat erop, volgend jaar nieuwe kansen. Was het alvast maar zover.

Speciale dank wil ik uitspreken aan:
  • KNBLO voor de organisatie
  • Vereniging Gouden Kruis Dragers met de vrijwilligers voor de verzorgingsposten
  • Rob en Marian ons gastgezin
  • Ma en Annie Teeuwessen voor de jaarlijkse steun in Cuijk
  • Supporters thuis (Marc , Petra, Danique , Melvin , John en Toos)
  • Collega's die o.a. via Facebook hebben meegeleefd. (Toch leuk zo'n chip aan je schoen)
  • Ron Konijn (die zelf nummer 15 heeft behaald)
  • Mijn broer voor de steun in Groesbeek Ad Fens voor de steun in Groesbeek
  • Vrijwilligers bij de start/Finishlocatie en de controles onderweg
  • De personen die bananen aan het uitdelen waren net voor de Zevenheuvelenweg.
  • De personen die aquarius aan het uitdelen waren net na de Oude Molen.
  • De KRO voor de VIP behandeling van mijn broer waardoor ik de laatste wandelaars ook nog binnen kon schreeuwen.
  • Arnold en Kristel voor de dagelijkse Free Hugs (Voor mij Kristel)
  • Duffelt Drogistotheek in Beek Ubbergen voor de blarenpleister
  • De meisjes achter de kassa bij de Plus voor de aanmoedigen iedere avond als wij wat drinken kwamen halen voor de volgende dag.
  • Personen die mij op de foto hebben gezet, zodat ik ook foto's van mezelf in de verslagen kon verwerken
  • En iedereen die ik ben vergeten
Zonder deze personen had ik de Vierdaagse nooit succesvol hebben kunnen afsluiten.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/




Geen opmerkingen:

Een reactie posten