zondag 25 juni 2017

Winterserie Wiego 2 maart 2013 (10 km)

Winterserie Wiego 2 maart 2013 (10 km)
Vanaf deze wandeltocht zal mijn inschrijfnummer van de Vierdaagse weer boven mijn wandelverslagen komen te staan. Deze week is mij het nummer toegewezen. 
Omdat ik dit wandelseizoen nog niet heb gewandeld bij WIEGO besloot ik vandaag richting Breda af te reizen. Ik moest er toch zijn om te kijken voor een paar boeken. Het werd een tocht van 10 kilometer omdat morgen de Enclavetocht op het programma staat. Nadat ik een parkeerplaats had gevonden, ik was iets later in Ginneken aanwezig, liep ik richting de start.

 Toen ik me had ingeschreven zag ik dat de tocht naar atletiekvereniging Sprint en terug liep.  



 De tocht liep via een stukje Mark richting het Mastbos. De Mark is een stukje water. 



Het liep lekker door en al snel was ik bij de rust. Eigenlijk eerder dan ik had verwacht en ook wat de routebeschrijving aan leek te geven. Maar ik had echt niets afgesneden.  



Dan zal het tweede gedeelte wel langer zijn dacht ik. Omdat de tocht slechts 10 kilometer was besloot ik na een korte sanitaire stop verder te wandelen.  

 Zou ik later wat langer en rustiger in Breda naar mijn boeken kunnen zoeken. Weer terug richting het Mastbos. En ook dit gedeelte liep weer vlot.  




 Nu wist ik het eigenlijk wel zeker, deze tocht was geen 10 kilometer lang maar hooguit 8.


 Want al snel kwam Ginneken weer in zicht.

 En de horloge gaf aan dat ik er 1 uur en 25 minuten over had gedaan. En hoewel ik best had doorgestapt, in die tijd kan ik geen 10 kilometer afleggen met dit tempo.   
 Eigenlijk wel een beetje jammer, want ik was net een beetje warm. 
Dan morgen in Baarle Nassau/Baarle Hertog maar wat meer wandelen. Ik hoef natuurlijk dit jaar maar naar 4*40 km te trainen, toch nog wel een beetje een onwezenlijke gedachte. 

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/ 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten