woensdag 21 juni 2017

Wintertocht Audax 12 december 2010 (13,2 km)

Vandaag had ik besloten om 10 kilometer te gaan wandelen. Maar toen ik me in ging schrijven stond er 12 kilometer boven de routebeschrijving. En uiteindelijk bleek het zelfs 13,2 km te zijn. Dus maar een klein uurtje extra uitgetrokken.
Nadat ik mijn auto had geparkeerd schreef ik me in bij deze eerste winterwandeling van Audax seizoen 2010-2011. 
De tocht liep richting het bos naar het Ossekopke. In het bos (Visdonk) kwam ik nog wandelaars van THOR tegen. 


Om naar 't Ossekopke te komen moet een drukke weg worden overgestoken. Dus wel even uitkijken.

Hoewel het soms wel een beetje dreigend weer was, bleef het wel droog.

Na ruim 7 kilometer was de rust bereikt.  

Nadat ik even had gerust, mijn kaart had laten knippen liep ik weer verder.
De pijl wees naar rechts, dus volgde ik die richting. 

Het begon even een beetje te druppelen ...  


... maar het hield snel weer op. 

Roosendaal werd weer bereikt ... 

... en weer moest de drukke weg worden overgestoken.  

De zon begon een beetje te schijnen zoals op deze foto is te zien.  

Nadat ik het bos had verlaten was het nog enkele kilometers richting de finish. 

Waar ik na 2 uur en 40 minuten arriveerde. 
Nadat ik me thuis had gedoucht reed ik richting de Kerst Fair in de Wouwse Plantage (De Pin) Het was even druk richting de parkeerplaats.  
Nadat ik een korting bon had ingeleverd, kreeg ik zowaar 2 kaartjes. Ik belde nog even naar mijn broer en moeder wat zij hadden betaald (ze waren 2 dagen eerder geweest). Dat bleek ook €9,50 te zijn. Ik bewaarde het kaartje maar. 

Het was best sfeervol om te zien, het was wel wat koud. Ik zag Eefke Bastiaanse (een oud collega van ROC Zeeland) nog.  



Na een tijdje had ik het wel gezien en ging weer huiswaarts. 
Bij de uitgang vroeg ik aan een jong gezin of ze nog naar binnen moesten. Toen ze JA zeiden, gaf ik hen het kaartje.
Dat was het einde van deze drukke dag.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten