dinsdag 6 juni 2017

Donderdag 20 juli 2006 (Dag 3 De dag zonder Zevenheuvelen)

Vandaag geen Zevenheuvelen. Ik ben even naar mijn zus gereden. Daar bleek in BN De Stem een artikel te staan van de 4 wandelaars die gevolgd waren. Maar waarom was ik niet gebeld??? Nog niet beseffend dat ik misschien mijn mobiel niet had gehoord (en mijn 2de mobiel stond uit omdat we in de auto zaten) dacht ik jammer maar helaas.
(zie het bewuste artikel onder "5. Gevolgd door BN De Stem")
Ik ben naar huis gereden en besloot daarna in de stad (Roosendaal) iets te gaan eten. Daar zaten mijn zus , zwager , nichtje en neefje wat te drinken. Even later kwam mijn moeder toevallig ook langs gefiets en zo konden we nog wat napraten over de afgelaste Vierdaagse. We besefte dat we op dat moment normaal gesproken door Groesbeek hadden moeten lopen.
 
We besloten iets te gaan eten. Dat deden we bij “De Oude Markt” een lunchroom in Roosendaal.
 
Thuis ging ik toch nog eens even mijn voichmail afluisteren en jawel hoor ik was dus wel gebeld voor een reactie. Ik heb de journalist Jeanine Hermans nog even gebeld om ook mijn verhaal te vertellen. Mijn reactie bleek ver overeen te komen met de andere 3 wandelaars. "Jammer maar volgend jaar ga ik het toch weer proberen."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten