dinsdag 6 juni 2017

Gift KWF Kankerbestrijding

N.a.v. mijn actie in 2005 heb ik aan KWF Kankerbestrijding beloofd dat ik ieder jaar na uitlopen van de Vierdaagse van Nijmegen een extra gift zou doen. Gezien de bizondere omstandigheden en omdat ik de 1ste en enige dag gewoon heb uitgelopen heb ik besloten de gift gewoon te doneren.

Hieronder mijn brief naar KWF Kankerbestrijding

Betreft : Gift KWF Kankerbestrijding n.a.v Vierdaagse van Nijmegen 2006.
 
Beste Medewerker KWF Kankerbestrijding, In 2005 heb ik voor jullie een actie georganiseerd n.a.v. mijn 10de Vierdaagse die ik toen ook succesvol heb afgelegd. Hoewel ik toen ook heb gezegd dat de actie eenmalig was heb ik ook beloofd ieder jaar na de Vierdaagse een extra gift te doen.
(Ik hoop dat jullie nog veel goed werk kunnen doen. Deze actie van mij was eenmalig (ter gelegenheid van de 10de Vierdaagse) Ik beloof bij deze echter dat ik ieder jaar dat ik de Vierdaagse uit zal lopen een (extra) gift zal doen aan KWF Kankerbestrijding.)
Hoewel de Vierdaagse van Nijmegen dit jaar helaas maar 1 dag heeft geduurd (en de Vierdaagse dus formeel niet heb uitgelopen,de 1ste dag overigens wel) wil ik toch deze donatie overmaken. Op 2 augustus 2006 zal een bedrag van €120,- worden overgeschreven naar gironummer 12817. Het donatieformulier is bijgevoegd. m.v.g.

Tiny Kouters
.....
.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten