donderdag 15 juni 2017

Herfsttocht "De Pin" 4 november 2007 (10,5 km)

Zondag 4 november stond de 2de herfsttocht "De Pin" op het programma. De Pin slaat op de "bijnaam" van de Wouwse Plantage. De tocht werd georganiseerd door de WSV van de Mitomars en Non Plus Ultra. Eerst rond kwart over negen mijn moeder opgehaald. Mijn broer ging niet mee omdat hij zaterdag naar de Night of the Proms was geweest. Daarna moest ik toch nog even naar huis terug want ik was mijn wandelboekje vergeten. Op zichzelf niet zo erg maar dan moet je een eventuele stempel weer gaan inplakken.
Iets over tien vertrokken we voor de wandeling van 10 km in de omgeving van de Wouwse plantage. We konden parkeren op een weiland op ongeveer 100m van de start. De 1ste etappe liep vanuit eetcafé “De Pin” richting De Kloek waar je (vaak in het weekend) heel lekker kunt eten.

De tocht liep langs de bossen in de omgeving van de Wouwse Plantage. Op een gegeven moment zagen we weer een rood-witte markering van een LAW. (Landelijk Wandel Pad) Natuurlijk hadden we die wel meer gezien maar nu vielen ze extra op.


Vooral de herfstkleuren waren heel mooi. We waren dan ook snel bij de rust.



We lieten onze kaarten afstempelen en dronken nog wat. Tien minuten laten liepen we verder, we hadden namelijk nog maar 4,9 km gelopen.
Na de rust kregen we een splitsing waar de 25 km ons verliet. Niet veel later bereikten we ook de splitsing met de 15 km.



 Behalve wandelaars waren er ook fietsers in de bossen tijdens deze mooie herfstdag.

Het was wel even zoeken maar ik zag een paddenstoel tussen de bladeren. Weer een mooi herfsttafreel.
Om kwart over twaalf kwamen we terug bij het startgebouw en dronken nog iets. Daarna weer snel naar huis.


We liepen naar de auto en zagen nog paarden. Daarna weer snel naar huis.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten