zondag 25 juni 2017

Ingeschreven voor de 98ste Vierdaagse

Maandag 3 februari om 17.28u heb ik me ingeschreven voor de 98ste Vierdaagse. Als ik de vierdaagse in 2014 of 2015 reglementair uitloop mag ik in 2016 tijdens de 100ste Vierdaagse zeker meewandelen.
2010: Uitgelopen (1)
2011: Uitgevallen
2012: Uitgelopen (2)
2013: Uitgelopen (3)
2014: ............... (3 of 4)
2015: ............... (3 (loten) , 4 of 5 (zeker van deelname)) 
Geachte heer Kouters,

Op hebben wij een inschrijving en betaling ontvangen op uw naam. U kunt deze inschrijving bekijken op Mijn Vierdaagse, waar u in kunt loggen met uw registratienummer ******* en wachtwoord.

Wijzigingen in uw contactgegevens of inschrijving kunt u zelf aanbrengen. Wijzigingen die u niet via Mijn Vierdaagse kunt aanbrengen, kunt u per e-mail kenbaar maken aan de Centrale Administratie via het e-mailadres administratie@4daagse.nl.
Informatie over betalen en bevestigen vindt u op onze website. Over enkele weken ontvangt u een bewijs van inschrijving.

Wij attenderen u nog graag op onderstaand informatiebloc met inhoud die voor u van belang kan zijn.

Dit is een automatisch gegenereerd bericht. Reacties op deze e-mail worden niet gelezen.

Met vriendelijke groet,

Centrale Administratie
Stichting DE 4DAAGSE
www.4daagse.nl 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten