dinsdag 6 juni 2017

Maandag 17 juli 2006 (Dag 0 Aanmelden)

Om half tien vertrokken om mijn broer op te halen. Hij stond al klaar. Nadat we zijn spullen hadden ingeladen zijn we naar mijn moeder gereden. Daar stonden Margreet en Marian ook al klaar. Nog even de spullen van mijn moeder inladen en om iets over tienen zijn we op ons gemak naar Nijmegen gereden. We stopten nog even halverwege bij benzinepomp “De Lucht” iets na Oss waar we om 11.11u arriveerde (weer die 11 !!)

Nadat we daar even hadden gerust een kopje koffie of fris hadden gedronken reden we verder naar de Graafseweg waar we weer konden logeren bij Kristel en Jules. Toen we op vijf kilometer van ons logeeradres waren belde mijn broer John op dat we nog ongeveer een kwartier onderweg waren. En dat klopte ongeveer wel want om 12.10u waren we aanwezig. Vlug onze spullen uit de auto want de Graafseweg is een drukke aanvoerroute in Nijmegen en we konden niet te lang blijven staan. Toen ik de auto in een zijstraat had gezet konden we na een jaar weer bijpraten. 

Daarna op naar de wedren. Wat een drukte is het daar. Je raakt hier iedereen kwijt. En mobiel telefoneren valt ook niet mee. Uiteindelijk hadden we elkaar gevonden. (Sorry W4W wandelaars dat ik jullie niet gezien heb op blauwe maandag maar drukte en warmte is niets voor mij. Maar misschien zie ik jullie later deze week nog wel.)



Aanmelden dus , shirt kopen , wat eten , kado (rugtas) ophalen , blarenprikkers bij Erica (Met dezelfde grap als ze maar beter zijn dan vorig jaar , toen hebben we ze moeten gebruiken.) de vaste rituelen op maandag. Marian zei dat het misschien volgend jaar wel een idee was om later te vertrekken zeker als we weer op het gastadres bij Kristel en Jules konden slapen. Maar dat zijn problemen voor volgend jaar daar maken we ons dit jaar niet druk om. 
  
Helaas waren er geen kaarten meer voor de vlaggenparade, daar wilde we dit jaar eens gaan kijken. 
 
Om iets voor vijf zijn we met zijn alle naar de Oude Molen gereden waar ik een lekker tomatensoepje vooraf heb gegeten. Als hoofdgerecht een schnitzel met champignon. Een dame blanche als nagerecht.



 
(Foto John Kouters)
Lekker pilsje erbij. Helaas niet voor de chauffeur.


Toen we iets over zeven weer (via de Zevenheuvelenweg) naar de Graafseweg vertrokken hadden we er veel zin in. Voetjes afgeplakt, wat tv kijken en proberen te slapen. Ik heb de indruk dat ik toch een beetje geslapen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten