dinsdag 6 juni 2017

Zondag 16 juli 2006 (Vooruitblik)

Het is nu zondagavond, morgen gaan we vertrekken naar Nijmegen om voor de 11de maal de Vierdaagse uit te gaan lopen. Maar het wordt ontzettend warm. Als ik daar in combinatie met de drukte maar niet teveel last van ga krijgen. Maar van de andere kant heb ik het toch gewoon 10 maal voltooid. Ook in 1995 (mijn 1ste maal) toen het op de laatste dag ook heel warm was. En in 2002 was het achteraf gezien niet de wondroos in mijn gezicht die ik in mei 2002 in Texel had gekregen die voor een ontstoken voet had gezorgd. De trainingen liepen toen ook niet goed meer.  We slapen op hetzelfde adres als vorig jaar op 1 ½ kilometer van de start. Dat zullen we steeds gaan lopen,  al hebben we daar een ontzettende hekel aan Cool . Zonder dolle je kunt natuurlijk niet idealer zitten. (Al was Groesbeek in 2003 en 2004 ook wel leuk , wat uit de drukte en iedere morgen een goede verbinding naar Nijmegen.)
We gaan ons best doen om de Kroon op het werk te krijgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten