dinsdag 6 juni 2017

Moederdag bezorgt ook T-shirts voor Vierdaagse wandelaars

Samen met mijn broer , nichtje en neefje hadden we afgesproken dat er een foto zou worden gemaakt die zou worden geplaatst op een T-shirt met daaronder de namen die ze zelf hadden geschreven. De foto was al tijdens de meivakantie gemaakt, de namen waren op een papiertje geschreven en ingescand.
Zo was er tijdens moederdag voor Mama (mijn zus) een T-shirt met op de achterzijde de volgende tekst. Mama loopt de Vierdaagse voor de 1ste maal.
 En voor Oma (mijn moeder) was er een shirt met de volgende tekst. Oma loopt de Vierdaagse voor de 4de maal. 
Maar ook de andere Oma (Moeder van mijn zwager) kreeg van mijn nichtje en neefje een T-shirt.
 
De bedoeling is dat het T-shirt gedragen wordt op de Via Gladiola op 21 juli a.s. We (broer , nichtje en neefje en ik) hebben er alle vertrouwen in. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten