dinsdag 20 juni 2017

Winterserie Audax 17 januari 2010 (10,1 km)

Zondag 17 januari stond de 2de winterserie van Audax op het programma. De derde wandeling op 14 februari zullen we waarschijnlijk niet wandelen omdat we dan naar de optocht in Nispen gaan kijken.
 Toch jammer dat we deze serie waarschijnlijk dus niet afmaken.
Maar vandaag liepen we wel. En we dat waren mijn broer , Ron Konijn en ik. Ron gaat dit jaar voor de 12de maal de Vierdaagse lopen en is ook van plan enkele Kennedymarsen op zijn naam te schrijven. 
 We liepen richting het Molenbeekpad.  


De wegen waren veel beter te wandelen dan in Breda. Alleen het eerste stuk was even uitkijken. 
De tocht liep evenals de eerste maal richting Nispen alleen liepen we nu niet via Vsdonk (het bos), maar richting het zogenaamde Everlandweggetje. 



 Bij dit weggetje was de splitsing. Omdat wij 10 kilometer liepen, moesten we linksaf. 


In de bermen lag nog wat sneeuw, maar de dooi was nu goed ingeslagen. 
We bereikten Nispen en kwamen hier een neef tegen met zijn vrouw.


We dronken wat in café Tivoli en hebben wat bijgepraat. Daarna gingen ze weer de andere richting op omdat ze 25 kilometer liepen. Ze moesten een extra lusje maken.
Wij liepen via de Dorpstraat en zagen dat er bij de lagere school van mijn nichtje en neefje volop bouwactiviteiten waren. 
 En we zagen ook mijn zwager nog.  Even reclame maken dus. 
 De verkeerslichten werkte weer (dat was een maand geleden anders)
We liepen eigenlijk vanuit Tivoli rechtstreeks terug naar de finish. Parallel aan de autoweg. 

Rond 12.00u kwamen we daar aan. 

Nadat we nog iets dronken gingen we weer naar huis. Ik had dit weekend er weer ruim 20 kilometer op zitten.

Vergeet mijn gastenboek niet:
https://www.tboek.nl/gastenboek/tinykouters/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten